В останні роки, шутери все більше і більше прагнуть заглибитися в наукову фантастику, створюючи при цьому проекти різного ступеня якості. У зв’язку з цим, велика кількість гравців починають сумувати за тим самим часи, коли замість екзокостюмов і біганини по стінах, ми – в ролі звичайних солдатів зачищали бункери і траншеї часів Другої Світової війни.
Саме для таких геймерів, Gaijin Entertainment запустила краудфандінгову кампанію для своєї нової гри – Enlisted. Судячи з новин від самих розробників, виробництво вже йде повним ходом і зовсім скоро (чи ні) нас чекає масштабний проект, присвячений подіям Другої Світової війни. Тому, в рамках даної статті, я вирішив зібрати найцікавішу інформацію, пов’язану з цією багатообіцяючою грою.
Одягайте каски і тримайте зброю напоготові, ми виступаємо!
I WANT YOU FOR US ARMY!
Enlisted – це багатокористувацький шутер, що проходить крізь найважливіші події Другої Світової війни. В ролі звичайного солдата ви побуваєте на найбільш знакових і переломних битвах цього жахливого періоду в історії людства. Різноманітність техніки, озброєння і бої з одночасною участю майже сотні людей, по завіреннях розробників, дозволять з головою зануритися в атмосферу тих днів.
Відомі битви Другої світової війни будуть представлені в Enlisted окремими кампаніями. Робота над кожним таким боєм потребують не тільки свого контенту – локацій, персонажів, зброї і техніки – але і великої роботи над балансом і правилами гри. Тому кожна кампанія буде розроблятися окремо. Відомі битви Другої світової війни будуть представлені в Enlisted окремими кампаніями. Робота над кожним таким боєм потребують не тільки свого контенту – локацій, персонажів, зброї і техніки – але і великої роботи над балансом і правилами гри. Тому кожна кампанія буде розроблятися окремо.
Як заявили творці, кожна з представлених в грі кампаній буде абсолютно унікальною, бо розробляється вручну. Саме завдяки такому підходу, кожна карта буде відрізнятися своєю пропрацьованністю і масштабом (близько 100 кв. Км.)
ЦІЛІ
Як і будь-яка гра, яка живе на пожертви добровольців, Enlisted відразу ж надала список цілей, які розробники зобов’язані будуть здійснити, якщо бюджет проекту перевалить за певну суму.
На даний момент, з шести основних рубежів, які висунули розробники, грошей вдалося зібрати лише на половину з них.
Кожна з кампаній є великий театр військових дій, пов’язаний з тими чи іншими історичними подіями, сильно вплинули на результат Другої Світової війни. Як ви могли помітити, на даному етапі краудфандінга гравців чекатиме три повноцінні кампанії, кожна з яких зроблена вручну.
У грі будуть різні сценарії. Ми проводили битви до 120-150 солдат (до 20 загонів) в одному бою, і по всій видимості це буде близьке до максимального кількість. Більша кількість вимагає іншого підходу до деталізації, так як накладає серйозні вимоги до продуктивності комп’ютера, принаймні на даному рівні деталізації. При цьому кількість саме гравців в бою поки не определено.В грі будуть різні сценарії. Ми проводили битви до 120-150 солдат (до 20 загонів) в одному бою, і по всій видимості це буде близьке до максимального кількість. Більша кількість вимагає іншого підходу до деталізації, так як накладає серйозні вимоги до продуктивності комп’ютера, принаймні на даному рівні деталізації. При цьому кількість саме гравців в бою поки не визначено.
ROADMAP, АБО Ж «ДОРОЖНЯ КАРТА»
Так як Gaijin замахнулися на звання серйозного і масштабного шутера, то і цілей, відповідно, має бути багато. Тому, щоб гравці не загубилися в нетрях офіційного сайту і не вишукували клаптики інформації на різних ресурсах, розробники відразу ж виклали всі свої плани.
З самого нудного, але першорядного, варто відзначити численні тести мережевого коду, стрес тести, опрацювання управління, та й в цілому дослідження геймплея – Гайдзин сподіваються позначити слабкі і сильні сторони свого проекту, щоб розуміти, в якому напрямку варто рухатися далі.
Судячи по обіцянкам творців, в Enlisted дуже багато буде зроблено для того, щоб ви повністю занурилися в ігровий процес: реалістичні бої, автентичні локації, руйнування, правильне випадання предметів, зовнішній вигляд будівель, реалістична рослинність і опрацювання бункерів. Загалом, навіть зараз зрозуміло, що дизайнери Enlisted з головою поринули в опрацювання власних локацій.
Крім графічної складової, важливою частиною гри повинен стати сам ігровий процес. І поки дизайнери працюють над зовнішнім виглядом проекту, інша частина штабу Gaijin щосили працюють над різноманітністю зброї, зокрема їх кастомізації.
Хоча солдатська форма досить стандартизована, деякі її елементи можуть вплинути на ефективність в бою. Наприклад, можна позбутися від рюкзака, тим самим підвищивши свою мобільність в замін розміру інвентарю. Або вибрати перев’язь для перенесення гранат, замість стандартного патронташа, щоб мати можливість нести з собою більше гранат.
Гранати, стаціонарні зброї, багнети і ножі, інше спорядження, на зразок рюкзаків і патронташів – все це, як обіцяють розробники, буде присутній на релізі.
З усіма цілями Enlisted ви можете докладніше ознайомитися, перейшовши за цим посиланням: enlisted.net/ru/news/show/15-roadmap-enlisted-dorozhnaya-karta-proekta-ru
ІНШІ ПОДРОБИЦІ
Як кажуть ігроробів, Enlisted в першу чергу гра, а не військова реконструкція. їх першочерговим завданням є створення справді захоплюючого ігрового процесу, а вже потім звернення уваги на більш дрібні елементи дизайну.
Ми хочемо зробити напружені і азартні сутички, передати відчуття, дати гравцям відчути себе частиною загону, що виконує бойові завдання. Ігрові умовності – це можливість створити і більш швидкі і динамічні битви, і отримати кращий баланс, і просто зосередитися на більш цікавих аспектах битв, адже гравець-медик навряд чи хоче півгодини тягти пораненого товариша в польовий госпіталь.Ми хочемо зробити напружені і азартні сутички, передати відчуття, дати гравцям відчути себе частиною загону, що виконує бойові завдання. Ігрові умовності – це можливість створити і більш швидкі і динамічні битви, і отримати кращий баланс, і просто зосередитися на більш цікавих аспектах битв, адже гравець-медик навряд чи хоче півгодини тягти пораненого товариша в польовий госпіталь.
Системні вимоги: Гра зажадає операційну систему Windows 7 або вище, при цьому обов’язково мати саме 64-бітну версію, з встановленим на неї DirectX 11. А що стосується відеокарти, то Enlisted зажадає як мінімум Nvidia 660GT з відеопам’яттю в 1 гігабайт.
Free to play, або все таки платний проект?
Ми провели опитування серед тих, хто підтримав проект, і з’ясували, що переважна більшість наших майбутніх гравців хотіли б бачити проект Enlisted в форматі free-to-play гри. Це бажання нашої аудиторії значно вплинуло на всю концепцію Enlisted. Така зміна моделі поширення вимагає і зміни дизайну. Тому нам знадобиться час на підготовку і реалізацію можливих нових цілей, адаптацію їх до нової моделі розповсюдження. Що залишається незмінним – це наш курс на масштабність і реалістичність гри, і відкрита для вас розробка Enlisted.Ми провели опитування серед тих, хто підтримав проект, і з’ясували, що переважна більшість наших майбутніх гравців хотіли б бачити проект Enlisted в форматі free-to- play гри. Це бажання нашої аудиторії значно вплинуло на всю концепцію Enlisted. Така зміна моделі поширення вимагає і зміни дизайну. Тому нам знадобиться час на підготовку і реалізацію можливих нових цілей, адаптацію їх до нової моделі розповсюдження. Що залишається незмінним – це наш курс на масштабність і реалістичність гри, і відкрита для вас розробка Enlisted.
Ну і останнє – вихід на консолях
Як ви могли помітити, то розробка Enlisted на консолі поточного покоління буде прямо залежати від ваших грошових вливань, а саме: при подоланні суми в 1 мільйон доларів, Gaijin почне розробку гри на приставки. Однак, випуск гри на конкретній платформі в першу чергу залежить від платформодержателя.
ВИСНОВОК
На даний момент ви все ще можете підтримати цей багатообіцяючий проект. Особисто я звик скептично ставиться до подібного виду ігор, і тому прошу вас не чекати Enlisted , як гру-революцію – ризикуєте завищити собі очікування. Якщо ви дійсно вірите в нове дітище від Gaijin, То звичайно, підтримайте розробника рублем. В інших же ситуаціях, я раджу просто дочекатися Early Access, який повинен з’явитися в кінці 2017, і вже там вам розкажуть про перші враження. Ну а я бажаю всім грати тільки в хороші ігри!