War thunder Огляд

Скачати War Thunder

Цей огляд гри War Thunder призначений в першу чергу для тих любителів мультіплеєрних баталій, хто ще не наважився виглянути з улюбленого ангара і познайомитися з дітищем команди Gaijin Entertainment .

Офіційний трейлер

Битва титанів

Велика кількість можливостей вражає з перших годин гри. На фронтах War Thunder зійшлися вже сім держав. Як водиться, почалося з СРСР і Німеччини, потім додалися США, Англія і Японія, а з 2017 року ще й Франція з Італією. У останньої, правда, поки доступна тільки гілка літаків, а ось інші великі держави вже викотили як наземну армію, так і авіацію. Це одна з головних особливостей гри: дві акуратні закладки дозволяють вибрати для битви і сухопутну техніку, і повітряну. Більш того, флот теж уже є.


Танк ІС з дуже патріотичним екіпажем

Геймерам-мілітаристам забезпечені муки вибору, оскільки зразків військової промисловості тут в достатку, до того ж у War Thunder широкий тимчасової охоплення. Почавши керувати танком 1930-х років і прокачавши лінійку розвитку до кінця, ви пересядете на броньованого красеня середини 1980-х. Від епохи до епохи кардинально змінюється суть протистояння. Якщо в перших боях ви розполохувати голубів пострілами з дрібнокаліберних гармат, то на пізніх етапах над полем битви літають реактивні снаряди і гуркочуть гладкоствольні гармати на 105 і 120 мм.

Але War Thunder бере не тільки кількістю, а й різноманітністю. В небеса піднімуться винищувачі, перехоплювачі, фронтові і важкі бомбардувальники, штурмовики самих різних модифікацій. У наземна битва можна відправити танки всіх можливих класів: тут вам і сучасні «основні бойові танки», і самохідна артилерія, і пересувні зенітні знаряддя, бронетранспортери, і БМП, і носії керованих ракет. По частині видів різномастої техніки Gaijin Entertainment випередили всіх конкурентів.

У бій йдуть лише “пенсіонери”

Починаючи повітряний бій, тебе може овіяти оманливе враження, що перед тобою нескладний і поверхневий процес. Дві ескадрильї жорстоко б’ються на великих швидкостях, очки нараховуються за знищення противника і його наземних об’єктів. Можна, звичайно, забути про цілі завдання і ганятися тільки за живими ворогами, влаштовуючи азартні битви. При цьому камера трохи збиває з пантелику, але стабільно видає дуже красиві ракурси.

Однак такий підхід рідко призводить до перемоги вашої команди. А способів досягти її чимало. Наприклад, можна атакувати групу кораблів, залишених без прикриття. Кружним шляхом пробратися до баз ворога і влаштувати там бомбове пекло. Заманити суперника під союзні зенітки. До речі, ППО в грі працює ефективно, довго кружляти над головою у зенітників з диявольським реготом вийде.

Завдання зі знищення наземних цілей при виконанні дають впевнену перемогу і часом вельми цікаво обставлені. Ми не тільки намагаємося ліквідувати підрозділи, огризатися зенітним вогнем, але і штурмуємо зміцнення-бази і полюємо за рухомими колонами. Повітряні дуелі і масові бійки винищувачів граються бадьоріше, проте полювання за що порошаться по дорозі вантажівкою теж може захопити не на жарт – тут як мінімум потрібно проявити точність і вміння вчасно виходити з піке.

Бої винищувачів стрімкі і захоплюючі, міцно сісти ворогові на хвіст зможуть тільки аси. Атаки штурмовиків теж викликають лише позитивні емоції … втім, дивно було б чекати іншого від творців серії « Іл-2: Штурмовик ». А ось з бомбардувальниками все сумніше: бомбовий приціл незручний, необхідність постійно перемикати камеру стомлює, а налети винищувачів залишають вам дуже мало шансів.

Чотири танкісти без собаки

Битви на землі припускають набагато менше поспіху і більше вдумливості. Без тактичного підходу танкове зіткнення перетворюється в сумовитий обмін пострілами. Перемогу зазвичай приносить утримання контрольної точки, а якщо на карті їх три замість однієї, діється формений розгардіяш: території переходять з рук в руки кожні півтори хвилини! У хід йдуть хитрі маневри, засідки і стрімкі нальоти.

З іншого боку, стару добру аннігіляцію ворожої команди ніхто не відміняв …

Якщо з боями на малих і середніх дистанціях все в повному порядку, то на дальній панує смуток – по крайней мере, на ранніх ранги. Ворожу машину просто важко побачити. Звичайно, у топовій техніки є далекоміри і поліпшені приціли, але на початку гри краще зосередитися на «близькому» геймплеї.


Бомбардувальник підкориться трохи, але в умілих руках виявиться страшною зброєю

Постріл варто робити, коли перехрестя прицілу змінює колір, – це значить, що ворожа техніка на лінії вогню (діє тільки в аркадних боях). Правда, користування оптикою викликає подив. Хрестик позначає точку, куди потрапить снаряд, але він живе власним неспокійною життям, стрибає як божевільний, норовить прилипнути до будь-якої перешкоди на траєкторії пострілу. Цілитися просто незручно! Мабуть, Gaijin Entertainment хотіли показати нам складності реальної танкової стрілянини, але результат досягнуто не радує. У тій же World of Tanks все це зроблено набагато зручніше. Знову ж в подальшому ситуація налагоджується: у деяких танків з’являються стабілізатори, з якими можна впевнено стріляти навіть в русі. Є заради чого гойдатися.

Сухопутний бій вимагає чималої вправності і не кожному дасться з перших хвилин, але якщо звикнути, він подарує чимало задоволення. Коли вдається з зенітного кулемета обстріляти необережний танк, судорожно змінюючи обойми і намагаючись знайти вразливі точки в броні, емоції розпалюються такі, що грі прощаєш багато.

Смужки життя – та навіщо!

Ще одна особливість гри – немає звичних «смужок життя». Рішення прибрати їх виправдалося на сто відсотків: реалізм доповнився видовищністю.

Система точкових пошкоджень ж бездоганна. Літаки позбавляються крил і оперення , горять і втрачають управління. Уявіть дуже драматичний момент, який не знайти більше ні в одній грі цього жанру: прострелений двигун глухне, пропелер мляво завмирає, і ви плануєте з висоти, намагаючись керувати машиною, останніми пострілами забрати з собою суперника і не розбитися при аварійній посадці …


Розглядаючи техніку в ангарі, можна надовго забути про війну

На землі система пошкоджень працює ще більш видовищними і ефективніше. Кожне попадання вашого снаряда викликає невелике віконце в кутку екрану, де показаний результат пострілу: в уповільненні, з рентгенівським ефектом. Ми бачимо, який агрегат пошкодили, бачимо поранення екіпажу, куди пішли осколки, чи є наскрізне пробиття … навіть внутрішні рикошети відображені! Прекрасна ідея і відмінна реалізація. А при знищенні вашої власної машини ви в ефектному рапіді спостерігаєте, звідки прилетів фатальний снаряд і що саме сталося з вашим улюбленим Т-34-85.

Словом, в перші години гри демонстрація пошкоджень і знищення техніки виробляє мало не гіпнотичний ефект.

Ми б’ємося до кінця!

Коли ваш БТР відправиться в броньований рай, вражений ворожої ракетою, ігрова сесія не закінчиться. Gaijin пропонують нам інший підхід. Після смерті гравець повертається до свого резерву, який особисто сформував перед боєм, і в сутичку вступає наступна машина. Створення і використання резерву частково нагадує колекційну карткову гру: потрібно зібрати ідеальну колоду карт і розіграти їх якомога ефективніше.

Резерв в боях War Thunder надав партіям додаткової тактичної глибини. Потрібно думати, яку машину випустити відразу, а яку припасти на потім. У повітряних боях, наприклад, краще спершу очистити небо, граючи винищувачем, а потім «витягти з колоди» штурмовик або бомбардувальник для ліквідації бази, у якій поменшало захисників. Кількість слотів в резерві зі зрозумілих причин обмежена, і можна чимало часу провести в роздумах, складаючи ударний загін.
Правда, все це стосується лише аркадних боїв. У реалістичних смерть остаточна. Але про це – трохи далі.

Качаємо техніку.

Техніка в War Thunder отримує очки розвитку, а її екіпажі набираються в боях досвіду. Тут розробники не намагаються нікого дивувати – та й нема чого, перевірені ідеї працюють справно.

Півтора десятка модифікацій і додаткових можливостей істотно поліпшать ваш літак або танк. Що стосується екіпажів, то у кожного пілота і танкіста є власні вміння, від двох до семи пунктів, не рахуючи пункту «Кваліфікація», який відповідає за готовність команди керувати тією чи іншою технікою. Так в деяких RPG гілки розвитку скромніше!


У збитий літак легко врізатися і розбитися з ним за компанію

У бажану характеристику ми вкладаємо очки, просуваємо лінійку вперед. Крім звичних пильність і влучності можна побачити інші незвичайні і корисні навички. Наприклад, пілот з повністю розвиненим параметром живучості, отримавши в груди великокаліберну кулю, зможе продовжити бій. А танкіст з високим показником спритності миттєво переповзе всередині танка на місце пораненого товариша, щоб замінити його.

Гра досить щедра на очки розвитку. В бою ми отримуємо за кожне успішне дію відзнаки і медалі. Вони не тільки тішать самолюбство, але і приносять додатковий досвід. War Thunder всіляко заохочує активні дії і мотивує гравця після кожної партії. Мало того, в якості бонуса нам постійно падають різноманітні підсилювачі прокачування – цей процес виконаний у вигляді своєрідної лотереї.

Мапи створені для війн!

War Thunder виробляє двояке враження своїми мапами. Вони просторі, деталізовані і зазвичай наповнені об’єктами. Але після знайомства з творчістю білорусів з Wargaming.net більшість цих карт може здатися безликими і не запам’ятовуються.

У повітряних боях, особливо на ранніх етапах, під вами розстеляється плоска поверхня. Так, пізніше з’являться більш колоритні карти (африканський каньйон, наприклад). Але в World of Warplanes у кожної бойової території свій впізнаваний образ, своя архітектура … та й в цілому вони симпатичніше.


Значна частина повітряних боїв відбувається над морем

Те, на яких картах ви граєте, залежить не тільки від типу вашої техніки (наземна або повітряна), але і від її бойового рейтингу. До деяких картах, на кшталт «Фульдского коридору», доступ мають тільки сучасні танки п’ятої-шостої ери розвитку. Тобто потужна і швидка техніка, якій відверто тісно на вузьких картах «в пісочниці», тому розробники додали для неї локації просторіше.

Відпочинок в ангарі

В ангарі теж можна провести чимало часу. Вільна камера дозволяє розглядати техніку у всіх ракурсах і подробицях. Окремий режим огляду присвячений броні, в ньому можна дізнатися товщину захисного шару в будь-якій частині танка, причому в залежності від положення камери змінюється і значення. Це дозволяє обчислити кут, з якого ворога буде найскладніше вас пробити.

Також машину можна розглянути в «рентгенівському» режимі – вам покажуть розташування екіпажу і ключових вузлів конкретної моделі. Подібне заняття напевно захопить шанувальників військової техніки. Та й ветерани, у яких на антресолях досі лежать підшивки легендарних журналів на кшталт «Техніка – молоді» або «Моделіст-конструктор», високо оцінять таку можливість.

Крім того, в War Thunder серйозно розвинена внутрішня енциклопедія. Пройшовши по посиланню, можна не тільки ознайомитися з докладними технічними характеристиками, але і дізнатися про історію створення танка або літака. Особливо радує розділ про участь в реальних бойових діях – тут можна багато чого довідатися не тільки про конкретний зразку, а й про сторінки історії в загальному. Плюс обов’язкові фотографії. Шкода, енциклопедія неповна, але це напевно справа часу.

Тримайте мене – графіка бездоганна!

Графічна складова War Thunder і так вражала, а після поновлення 1.77 стала ще краще. Головне достоїнство – фантастична деталізація. Іржею на боках і вм’ятинами на вежах вже нікого не здивуєш, але Gaijin Entertainment скрупульозно промальовані мало не кожен сантиметр техніки. Що там іржа! Розглядаючи вантажівку з кулеметом, можна помітити, що дошки в кузові стерті чобітьми солдат!

До речі, про солдатів. В War Thunder вони сидять в машинах на положеннях за статутом місцях. Зенітні гармати самі по собі не стрілятимуть! І всі ці зенітники, танкісти і ракетники одягнені в форму відповідної країни відповідного часу.

Форма ретельно повторює реальні зразки. Можна розглянути кожний погон (у командира і навідника різні звання, все як у кращих будинках!), Кожен ремінець і кишеньку. До того ж екіпажі анімовані: крутять елементами систем наведення, смикають важелі і так далі. Загалом, опрацювання деталей на висоті.

А ось на полях битв солдат не зустрінеш – піхоті в War Thunder поки місця не знайшлося. І навряд чи знайдеться: ті ж Gaijin Entertainment випускають багато користувачів шутер Enlisted, як раз про піхоту. Але він поки на стадії альфа-тесту.


Навіть легкий танк може відобразити бронею кілька снарядів. Особливо якщо встане до ворога під правильним кутом

Локації рясніють дрібними деталями, ви не зустрінете нудних і порожніх територій. І, знову ж таки до слова про дрібниці, від яких можна прийти в дитячий захват: проїжджаючи повз кам’яних стовпчиків огорожі, можна розглянути на них барельєфи!

Багато технічних ефектів теж радують. У танкових боях вулиці і закутки огортає дим від пострілів і вибухів, причому біса ефектний! Він застилає огляд і реалістично розсіюється. Непогано виглядають спалахи і відблиски. А тим, як сонце грає на крилах вашого винищувача, взагалі можна милуватися годинами!

Руйнація дрібних декорацій і фізика теж не підводять. Один раз розваливши статую на міській площі, ви ризикуєте розбудити в собі маленького злобного вандала – процес дуже гарний! А вже якщо ваш танк розкидав гусеницями десяток молочних бідонів, то перші ваші думки будуть про те, що добре б вибратися назовні, скласти бідони назад і знову по ним проїхати!

Що стосується руйнації будівель, то вона тут лише часткова. На деяких картах, особливо в межах міста і на потужній техніці, можна дощенту зносити цілі багатоповерхівки, і це виглядає неймовірно ефектно. А на інших будь-яка халупа витримує снаряди, що не покосившись. Та й таке.

У грі прекрасні морські хвилі. Видно, що над кораблями йде активна робота.  І калюжі! Відмінно анімовані калюжі. Їх завжди багато, й їздити по ним майже так само приємно, як скакати по ним в дитинстві!

Що до піротехніки, то вогонь і вибухи виглядають непогано, але не більше. Ті, хто трощив на шматки ворожий аеродром за штурвалом Іл-2 в World of Warplanes, знають, як можуть виглядати епічно вибухи в MMO.

Вустами розробників

Основний упор в оновленні 1.77 зроблений саме на візуальну складову. Ми вирішили детальніше дізнатися у розробників, що змінилося з його виходом.

Про технічну частину

– Ваш проект перейшов на новий графічний движок. Що нового ми побачимо в кадрі і наскільки потужна машина нам знадобиться? Адже гра завжди славилася доступністю для гравців з середніми по характеристикам ПК …

Gaijin: Мінімальні вимоги до комплектації комп’ютерів наших гравців фактично залишилися колишніми. Змінився тільки список підтримуваних відеокарт – вони повинні працювати з DirectX 10.1 і вище (Intel HD Graphics 4000 / AMD Radeon 46XX / NVIDIA GeForce GT 520). Причина цього в тому, що з оновленням 1.77 ми припинили підтримку DirectX 9. Частина графічних нововведень ми не радимо включати користувачам зі старими і вбудованими відеокартами з повільною пам’яттю. Але навіть на низьких налаштуваннях гравці помічають зміни в навколишньому пейзажі.

Ракети на пізніх етапах гри повністю змінюють тактику бою– Чому відмовилися від DirectX 9? Що чекає власників зовсім старих машин?

Gaijin: DirectX 9 ми не підтримуємо вже кілька років, але з оновленням 1.77 запуск гри на таких відкритих став неможливий. Відмова від DirectX 9 назрівав уже давно, так як багато функцій останнього оновлення працюють тільки з DX10 і вище. Наприклад, displacement mapping, який зробив рельєф в War Thunder таким об’ємним і детальним. Щоб повністю припинити підтримку DX9, ми дочекалися моменту, коли кількість гравців з відеокартами, що підтримують хоча б DX10, стало досить великим.

– Чи збільшилася кількість об’єктів, що руйнуються на карті? І чи буде збільшуватися надалі?

Gaijin: На даний момент в War Thunder руйнується майже все, що фізично можна зруйнувати пострілом танка або авіабомбою. Виняток – об’єкти, критично впливають на геймплей. Наприклад, якби руйнувався міст, який з’єднує дві частини карти, а броду при цьому немає – велика кількість боїв закінчувалося б внічию. Тому кількість об’єктів, що руйнуються залишилося колишнім, але з’явилася технологія Global Illumination, яка розраховує освітлення в реальному часі. Тепер з карти будуть пропадати не тільки самі зруйновані об’єкти, але і світло, відбите від них, так що візуально обстановка значно змінюється.

– При включенні SSAA дуже сильно просіла частота кадрів в секунду. На який відеокарти порадите її використовувати при стабільних 60 кадрах в секунду?

Gaijin: SSAA – вимоглива до ресурсів технологія, адже вона фактично обробляє картинку в дозволі х4. Головне обмеження для неї – пропускна здатність відеопам’яті. Тому ми рекомендуємо включати SSAA тільки власникам відеокарт з пам’яттю від 2 ГБ, у яких без цієї технології гра йде в 100 FPS. Також не рекомендуємо включати SSAA при грі в 4К – адже тоді розрахунки будуть йти під дозвіл 16К!
– Чи можна регулювати дистанцію підгрузки затінення трави на карті? Якщо є запас по потужності системи, було б дуже приємно збільшити область відтворення.

Gaijin: Діяльність відтворення тіней на дрібних об’єктах можна змінити в настройках графіки. За допомогою параметра «Мікротені» їх можна включити на необмежену відстань, на дистанції в сто метрів або відключити зовсім. Наша нова технологія контактних тіней якраз і дозволяє створювати тіні для дрібних об’єктів навіть далеко, коли вони можуть складатися з елементів менше одного пікселя.
А щоб вони не рябіли в великих скупченнях дрібних об’єктів, на зразок рослинності, використовується алгоритм temporal anti-aliasing. Він згладжує межі тіней і прибирає мерехтіння. Тому при відключеному параметрі TAA за замовчуванням відключаються і «Мікротені».

Про зовнішній вигляд і спецефекти

– Чи слід очікувати більш докладного налаштування погодних ефектів в режимі для тренувань і експериментів – «Полігоні»?

Gaijin: В «Полігоні» вже досить докладна настройка погоди – є дощ різної сили, різна хмарність, невеликий сніг, ясна погода. До того ж гравці можуть задати час бою, від якого теж буде залежати картинка. Доступні параметри вже дають гравцям більше півтори сотні комбінацій. Нові погодні ефекти будуть додаватися в «Полігон» у міру їх появи в грі.

Умілий пілот здатний відірватися від переслідувача навіть на важкому літаку– Часом здається, що калюжі трохи не до місця. На вулиці світить сонце, в поле суха трава, а на дорогах – мокро. Може, варто їх осушити для деяких карт?

Gaijin: Калюжі не прив’язані до карт, а залежать від погоди, якої в War Thunder тисячі видів. Якщо на небі ні хмаринки, а калюжі на дорогах є, то, ймовірно, вони не встигли висохнути після минулого дощу – такі випали параметри погоди. Коли ви наступного разу потрапите на цю карту, там може бути посушлива погода без калюж, а може, навпаки, лити дощ. Саме це додає картками різноманітності: одна і та ж локація може виглядати зовсім по-різному. При виборі погоди ми враховуємо і географічне положення поля бою. У пустелі дощ буває куди рідше, ніж в середній смузі.

– З переходом на новий движок вода наче й сама по собі стала виглядати краще. Це через нові ефектів, або її теж змінили?

Gaijin: Вода в War Thunder оновлюється постійно. Невеликі зміни можна помітити майже після кожного апдейта, особливо під час тестів морських битв. З оновленням 1.77 вона стала виглядати трохи інакше, в тому числі завдяки новій системі освітлення Global Illumination. З нею змінився світ від неба, а саме небо в основному відбивається у воді.

– З новим движком і технологією глобального затінення колірна гамма стала набагато приємніше і реалістичніше. Але іноді різкі кольори ріжуть око. Чи буде це змінюватися надалі?

Gaijin : Ми поступово змінюємо колірну гамму на більш м’яку, але робимо це плавно, щоб перехід виявився комфортним для гравців.
– З появою нових погодних ефектів і сучасної техніки дуже хочеться брати участь в нічних боях при складних погодних умовах з використанням приладів нічного бачення. Чи є шанс найближчим часом побачити подібний формат боїв?

Gaijin: В War Thunder вже досить багато моделей наземної техніки 60-80х років, які були оснащені ПНВ першого і другого поколінь. Але на шляху впровадження цієї механіки є свої підводні камені, і ми будемо проводити ще багато внутрішніх тестів нічних боїв з використанням ПНВ.

– А що там з ефектами снігу і піщаними бурями? Ми зможемо коли-небудь повоювати в заметіль?

Gaijin: І заметіль, і піщані бурі припускають ще б про більшу навантаження на комп’ютери користувачів. Це безліч дрібних частинок, які швидко переміщаються в різних напрямках. Функціонал для реалізації цих погодних явищ вже частково в грі є: наприклад, в дощову погоду пориви вітру змінюють напрямок польоту крапель. Але сніг і пісок зажадають подальшої роботи по оптимізації.
– При загальному збільшенні якості ігрової картинки засмучують ефекти вибухів і пострілів з танкових гармат. Чи можна оптимізувати відтворення ефектів вогню?

Gaijin: Вдосконалені ефекти вогню і вибухів з’являться в наступних оновленнях. Вони вже виглядають реалістичніше завдяки затінення ефектів. Тепер тінь падає на дими від пострілів і пожеж і вихлопи танків.

звуки битви

Візуальне сприйняття підсилює робота зі звуком. В War Thunder однозначно варто грати з хорошими навушниками! Баталія, особливо наземна, радує щільним і насиченим звуком, аудіопалітра дуже багата. Особливо порадував скрегіт пробивається броні і, природно, гуркіт гармат. В повітрі відмінно реалізований свист проносяться повз куль.

Ті, кому не подобається пафосна військова музика, спочатку напевно будуть кривитися. Але все-таки вона зіграна живим оркестром, звучить потужно і в тему. А з часом прийде усвідомлення того, що композицій дуже багато і що всі вони різноманітні. Бравурні марші змінюється азіатськими мотивами, з’являється хорової вокал, а вже коли звучить «Політ валькірій», руки самі тягнуться до віртуального штурвала! Словом, музику і звуковий ряд теж можна сміливо записувати в заслуги розробникам.

Левіафан

Кількість контенту і ігрових опцій вражає.

Справа не обмежується аркадними боями – це лише найлегший варіант, з підсвічуванням ворогів, спрощеним управлінням і моделями пошкоджень. Незадоволені «казуальщіной» можуть спробувати реалістичний режим. Тут доводиться стежити за станом техніки і грати набагато уважніше. Розпізнавальних маркерів не зустрінеш, а якщо літак піде в піке і розженеться до певного порогу, йому відірве крила. І тут або вчити параметри в довідці, або помирати …

Нарешті, є симуляторні бої – найскладніший режим, де потрібно враховувати майже всі сили, які впливали б на вашу машину в реальності, працювати з ручною коробкою передач, спостерігати за боєм тільки очима пілота і так далі. Загалом, повне занурення.

Gaijin Entertainment реалізували безліч ігрових можливостей. Димові снаряди, шашки та завіси, виклик артилерійської підтримки, гасіння палаючого танка, ремонт прямо на полі бою … навіть у бінокля тут є відчутна корисна функція!

Пілоти відчувають перевантаження, члени екіпажів отримують поранення і втрачають свідомість. З танка можна безтілесним духом перенестися в кабіну винищувача і перемкнути увагу на ворожі бомбардувальники або штурмовики – або попрацювати за слабозахищеним наземних цілях. На бомбардувальнику ви вільні переключитися на бортстрілка і відігнати тих, хто сів вам на хвіст.

Можна стежити за польотом бомби, для цього є особлива камера. У авіаційних кулеметів на вибір кілька варіантів стрічок: наприклад, спочатку пальне трасер, а потім вже стріляйте напевно бойовими або запальними. Нарешті, можна отримати краще уявлення про нашу історію, граючи в динамічні кампанії.

Загалом, не один тиждень знадобиться, щоб побачити і випробувати все, що пропонує War Thunder!

Доробити ще є що

На загальному позитивному фоні в грі є кілька дрібниць, які все-таки засмучують. Іноді в ефірі під час бою чуються чиїсь переговори і накази – і все б добре, але деякі репліки просто дратують, а часом ніби страждає акторська гра. Підбиті танки, немов з волі могутнього чаклуна, зникають у спалаху інфернального полум’я (був час, коли вони просто розчинялися в повітрі). Кам’яна огорожа заввишки з пуделя стає непереборною перешкодою. Все це дрібниці, але вони здатні зіпсувати загальне враження …

War Thunder може збентежити десятком особливостей, що відрізняють її від побратимів по жанру. Вона може часом здаватися жорсткою і колючою, але сповнена оригінальних ідей і привабливих особливостей. Віддамо належне авторам, створюється враження, що вони працюють над підтримкою та розвитком свого дітища цілодобово, не інакше! Видатна гра незабаром стане ще краще, для такого передбачення не потрібно бути чарівником!

Добре

  • потужний звук і непогана музика;
  • неймовірна деталізація техніки і карт;
  • динамічні повітряні бої і жорстокі сухопутні битви;
  • приголомшливо пророблена і показана система пошкоджень;
  • кількість і різноманітність техніки.

Погано

  • надміцні хатини;
  • не всі ігрові механіки працюють ідеально;
  • є чітери, куди ж без них;
  • танкові бої іноді виглядають як сумовитий обмін пострілами, тактика вислизає і не дається в руки;
  • часом невдала робота акторів озвучення.
8.5

Чудово

Втратив Пароль

Зареєструйтеся