Warframe Огляд

Скачати Warframe
ігри

У Warframe ви – неймовірно спритний кіберніндзя, який носиться по стінах, шаткує прибульців хайтековие катанні і мачете і палить на всі боки з фантазійних луків і гвинтівок. Кооперативний бойовик, що з’явився на PC минулої весни, увійшов в стартову лінійку четвертої PS, і тут, звісно ж, виникло питання: а чи потрібен він там? Починати в Warframe завжди весело – але чи вистачає танців футуристичних ніндзя надовго?







Трейлер до початку ЗБТ. Все майже так і грається.

Галактика в небезпеці!

Про представників народу тенно , за яких ми граємо в Warframe, відомо лише те, що вони вмілі бійці і все до єдиного використовують варфрейми – суперкостюм, що покращують фізичні навички і забезпечують абсолютно нелюдське спритність. Пробігтися по стіні, витончено зістрибнути на підлогу і кіношним підкатом прослизнути в напівзакритий люк – буденна в общем-то комбінація. Освоївшись, можна виконувати трюки і складніше, але це вже тільки для душі – реальне застосування просунутої акробатики знаходиться рідко.

Воювати належить головним чином в PvE-місіях на одного або кількох людей. Видів завдань близько півтора десятка, але найчастіше ми під різними приводами (викрасти дані там або врятувати заручника) повинні втікати з точки А в точку B і назад.

Іноді мета завдання може раптово змінитися: наприклад, місія-саботаж (вивести з ладу генератор) обертається операцією по учиненя геноциду. Або раптово починає цокати таймер: якщо не вкладемося в строк – провал забезпечений.В режимі Nightmare в місіях ставиться якась умова (скажімо, всі гравці в групі щомиті втрачають здоров’я, але його можна заповнювати вбивствами), і іноді настільки бридка, що навіть в команді доводиться попітніти.

 

Моделей варфреймів шістнадцять, і розрізняються вони набором здібностей, від яких залежить стиль гри. Ембер дає доступ до вогненним умінням масового ураження, але просідає по мобільності. Некрос дозволяє користуватися некромантскімі штучками: воскрешати полеглих ворогів, наводити жах і все в такому дусі. А Ріно відмінно захищений і дає можливість боляче бити по площі, але працює тільки на ближній дистанції.

Здібності споживають енергію, яка заповнюється в основному за допомогою особливих предметів. Трапляються вони нечасто, тому вміння варфреймов часто бережуть, як берегли гранати в класичних бойовиках: енергія консервується до останнього, і під кінець місії виявляєш, що навик не використовувався ні разу за всю місію.

► Рівні в Warframe генерується випадково, але виходить поки неказисто: нас часто заганяють в вузькі темні приміщення, де і не розійдешся толком. Бувають приміщення просторіше, і навіть іноді дають подихати повітрям, але рідко.► Поки противники не знають про нашу присутність на базі, ми можемо їх по-тихому перерізати. Але це і вполовину не так весело, як решето всіх у відкриту, до того ж непоміченим піди ще підкрадися.

 

Тому основною зброєю залишаються футуристичні катани, сокири, булави і химерних форм гвинтівки і пістолети. Близький бій викликає в пам’яті Metal Gear Rising: Revengeance : противника можна буквально розрубати надвоє, нехай і не так хвацько, як це виходило у Райд. З далекобійною зброєю все простіше, але відчуття вона залишає приємне: снаряди красиво розсікають повітря, тушки ворогів жваво реагують на потрапляння. А ще інопланетянина можна прикувати до чого-небудь пострілом з лука, які в sci-fi полюбили вже давним-давно.

Все купується у внутрішньоігровому магазині або вибивати з босів, хоча в надмірній щедрості останніх не звинуватили. В обох випадках ми отримуємо не саму зброю, варфрейм і бойового вихованця, а тільки креслення. Щоб виготовити бажане, потрібно ще назбирати ресурсів або купити готовий зразок в обхід метушні з кресленнями за реальні гроші.

► Побудувати варфрейм очікувано найважче всього. За внутрішньоігрові гроші купується тільки загальне креслення костюма, а схеми його складових доведеться добувати на завданнях.

Варфрейми, зброя, картки-поліпшення, ексклюзивні модні забарвлення – за реал можна купити все. І, просимо зауважити, задорого! Один костюм з непоганим обвісом вже обійдеться доларів в тридцять. Втім, якщо купувати щось за внутрішньоігрові гроші, ціни цілком прийнятні – збирати можна своїми силами, правда, на один варфрейм може піти до півтора тижнів неспішної гри. Але не сумуйте, в кооперативі різниця між гравцями відчувається не дуже сильно, а в PvP стравлюють бійців з більш-менш рівним спорядженням.

Дряпає тигр, плюються дракони: в PvP-сутичках, де потенціал акробатики, по ідеї, повинен розкриватися на повну, бігати по стінах і махати катаною без толку – тут беззастережно панує вогнестріл. Крім того, ніякої рейтингової системи немає, а за перемоги не заохочують. Загалом, тут, як казав Портос, «я б’юся, тому що б’юся».

Про налаштуваннях всього і вся

З шаф, контейнерів і противників іноді випадають картки-поліпшення, які можна встановити на зброю, варфрейми і роботів-вихованців. Збільшення на кшталт «+ 5% до швидкості перезарядки», «+ 10% до критичного втрат» незначні тільки спочатку, а якщо картку поліпшити, бонус вийде солідний. В кінцевому рахунку з якого-небудь повільного дробовика можна виліпити скорострільну гармату, та ще боляче б’є струмом.


► Наскільки б весело не було в ближньому бою – шастаючи між ворогами, маєш набагато більший шанс потрапити під постріл, ніж відстрілюючись через укриття.

Кооператив (ні)

Проблема Warframe як кооперативної гри – в тому, що контакт з командою тут майже нічого не означає. Взаємодія між гравцями мінімальна – можна хіба що піднімати тяжкопоранених. За проходження в команді дають рівно ті ж нагороди, що і в одиночному режимі, а противники там майже не міцнішають. Кооператив тут приблизно того ж штибу, що в іграх для вечірок: замість напруженої командної роботи виходить веселе «стріляй куди стріляється».

► Якщо боса не виходить взяти нахрапом, майже завжди допомагає тактика «стріляй і біжи». Зрідка зустрічаються міцні екземпляри – наприклад, величезна каракатиця по імені Лефантіс.

Згуртуватися примушує лише те, що спочатку (і це «спочатку» триватиме довго) грати поодинці вельми непросто. Навіть якщо все йде добре, завжди є шанс загинути в лічені секунди, дістав, скажімо, удар щитом від інопланетного беркуту і потрапивши через це під перехресний вогонь. А коли ви воюєте в команді, під боком завжди є хтось, хто  підніме вас на ноги. Через це проблем в кооперативі майже не буває.

Навчайся і сам навчай

Відносно недавно у кланів (стійких об’єднань гравців) з’явилася можливість облаштувати власне додзьо – свого роду штаб. Процес облаштування мотивує гравців згуртуватися – ресурсів на будівництво потрібно багато, і краще за все збирати їх великою компанією. Будівлі бувають різні, корисні і не дуже: наприклад, генераторні кімнати дозволяють будувати більше приміщень, а дослідні центри – вивчати ексклюзивні види зброї.

З тих пір як з’явилася кланова система, її майже не змінювали. Варіантів її розвитку безліч: надскладні кланові місії, рейдові боси, гризня кланів за ресурси. Хочеться вірити, що поступово цим займуться, інакше потенційно вдала соціальна платформа буде просто втрачена.

* * *

У Warframe розрахована на одного користувача натура. Сенсу об’єднуватися з іншими гравцями мало: командної роботи мінімум, а грати в кооперативі занадто легко. Кланова система – перший крок до вирішення проблеми, але, щоб позбутися від проблеми повністю, потрібно глибше розвивати ідею. Тут весело бігати з друзями (в кінці кінців, багато ви знаєте мультіплеєрних ігор з акробатикою і четвертуванням?), Але тільки якийсь час. Що ви станете робити далі – залежить від того, чи готові ви днями збирати ресурси на нові варфрейми.

Добре

  • Можливість добувати цінні артефакти;
  • Відноситься до кращих космічних шутерів 3D, 3RD Person Games серед аналогів;
  • Четвертуй ворогів катаною;

Погано

  • Не підтримуються відеоадаптери серії Radeon R420 і R520.
  • невеликий стимул об'єднуватися з іншими гравцями;
  • однотипні місії;
6.5

Достатньо

Втратив Пароль

Зареєструйтеся