Black Desert Online Огляд

Скачати Black Desert
ігри

На ідеях, що лежать в основі Black Desert Online , давним-давно працює Lineage і багато інших онлайнових світів. Відкрите PvP, де кожен може напасти на кожного, – було. Захоплення і оборона замків за участю сотень гравців і їх облогових машин – було. Багато розрізнених доручень замість однієї сюжетної лінії, що тягне вас від одного квестового хаба до іншого, – і це теж було. Все це було. Тільки давно. Куди раніше, ніж може здатися.

Black Desert просувають як MMORPG, що стоїть на принципово новий щабель еволюції жанру, хоча на перевірку в ній виявляється куди більше «добре забутого старого», ніж абсолютно нового. Але, в принципі, це скоріше добре.

Контроль хаосу Філософія MMORPG, схоже, зробила повний оборот і повернулася туди, де була десять-п’ятнадцять років тому. Взяти хоча б ту ж ArcheAge : вона щосили намагається зобразити із себе сучасну Ultima Online , де кожен може зайнятися будь-якою з доступних справ. Виходить зі змінним успіхом: на закордонних серверах (за кордоном, на відміну від Росії, нікого не хвилює, яка компанія її видає) багато хто скаржиться на дивний баланс, засилля ботів і хакерів і абсолютно трагічна PvE.

Але багато хто з тих, хто продовжує грати, цінують ArcheAge за божевільні ситуації, які в ній можна створити буквально з нічого. Гравці будують будинки, копаються в грядках, подорожують, крадуть, вбивають, судять один одного ( «Ваша кицька купила б віскас? – Ні! – ви брешете, довічно ВИРОК!» – будь-який день в місцевому суді) і всіляко самостверджуються. Це онлайновий Дикий Захід. Тут править хаос.

► Великі боси. Ще більше. Цікаво, що мають намір зробити розробники, щоб битви з такими монстрами не нагадували пекельні стовпотворіння біля того ж Антараса .

І цей хаос – рівно те, чого не вистачає багатьом сучасним MMORPG. Якою би славною не була та ж World of Warcraft , хаосу в ній майже немає. Вона планомірно веде гравця від одного атракціону до іншого, і майже всі цікаві ситуації там – це заздалегідь прописані історії. Але ж часто гравці здатні створювати історії куди цікавіше. Потрібно тільки дати їм для цього потрібні інструменти.

Потрібен хаос. В Ultima і Lineage його було більш ніж достатньо, але з часом розробники все сильніше боялися пустити систему на самоплив. Пісочниці зайняли скромну нішу: залишалася EVE , залишалися старі ігри, залишалися корявенькі інді з амбітними ідеями. Але великі бюджети дозволялось освоювати тільки спадкоємцям EverQuest і World of Warcraft – чітким, вивіреним паркам розваг.

► На старті класи будуть намертво прив’язані до статі і раси персонажа, але з часом це планують виправити. Так чи інакше.Тепер, судячи з усього, баланс почав зміщуватися. ArcheAge згадує Ultima Online. Творці Dark Age of Camelot переінакшують родоначальницю RvR в Camelot Unchained. Sony роблять EverQuest Next по своєму хитрому рецепту. А Black Desert повертається до того, за що любили Lineage . Пісочниці знову затребувані.

Майбутнє прекрасно

У той же час, не дивлячись на старі цінності, по Black Desert добре видно, наскільки онлайн просунувся за минулі роки. Вона справляє враження гарної одиночної гри. Те, як рухається персонаж, то, як він пов’язує удари в комбінації. Те, як поводяться NPC, – гуляють, спілкуються і всіляко імітують бурхливу робочу діяльність. Ніщо з цього не було можливо на технологіях часів Lineage 2 . Часи змінюються.

Навіть якщо все інше не вистрілить, редактор зовнішності майже напевно виправдає існування Black Desert як таке.

Єдине, що з ходу видавало онлайновик Black Desert  – жахливий пінг до тестового сервера. Іноді гра раптово розуміла, що мій персонаж на вигляд рухається швидше, ніж насправді, і відкочуються його на кілька метрів назад. Видавець пообіцяв, що лаги проблемою не будуть, і, якщо знадобиться, вони поставлять сервера в інших містах. Буде дуже до речі – ті ж облоги лагів не терплять.

Творці роблять особливий акцент на тому, що Black Desert – це пісочниця. Тут немає історії, до якої ви прикуті залізом. Ви розвиваєтеся тим способом, який вам зручний (в основному, звичайно, б’єте монстрів, але є альтернативи). Просто робіть що робиться, і будь що буде.

Одні займуться квестами, спробують вникнути в історію світу і розібратися, що тут відбувається. Інші з головою підуть в економіку, будуть ганяти каравани з ресурсами і диктувати свої закони на міських ринках. Треті влаштують полювання на караванників. Четверті присвятять себе ремеслам (хоча ремесла тут, по ідеї, не повинні анітрохи заважати будь-якого іншого заняття) і забезпечуватимуть результатами своєї праці цілі гільдії. Деякі піднімуть свої гільдії і підуть воювати за замки. А хтось плюне на все і піде робити красиві картинки за допомогою вбудованого фоторежиму а-ля Instagram.

Огляд геймплея і прокачування в Black Desert Online

У світі BDO присутні всі речі властиві ММО ігор, але і не обійшлося без нововведень.

Бої виконані в полюбилася багатьма системою “без обліку мети”, борючись в якій можна вражати групу супротивників одним ударом. Баталії можуть проходити прямо на конях, що надає поєдинків велику видовищність. Проявіть себе в ПВП і вас візьмуть на облогу замків, де на арені зіткнеться сотня гравців і десятки сотень мобів.

Не любите ПВП? Займіться сільським господарством, розведенням худоби, риболовлею і заробляйте не малі гроші продаючи тонни товарів, рідкісних жеребців або виловлюються морські скарби.

У грі Black Desert Online існує дві стадії прокачування: до 50-го рівня і після. Завдяки досить щедрому луту з монстрів, перші етапи гри пролетять непомітно, але після 50 рівня гра стає по-справжньому хардкорних, а гойдатися в ній доведеться ще довго, адже в BDO цілих 3000 рівнів.

► А ще в Black Desert НЕ буде інстансів. Ось чисто з принципу. Весь світ – це одне відкрите для всіх полотно. Поки, правда, ще належить зрозуміти, як буде працювати фазування і віддзеркалення локацій (щоб допускати подорож між серверами, як в Guild Wars 2 ): чисто технічно воно може бути здійснено, але поки не ясно, чи виникне в цьому необхідність.Головне, до чого повинна прагнути Black Desert , – це переконати всіх в тому, що навіть дорогі онлайнові світи можуть перестати тримати гравців за ідіотів. Надати їх самим собі, не побоюючись, що ті зламають систему несподіваними діями.

І якщо вийде, це буде чудово.

* * *

Втім, якою б складною Black Desert не здавалася зараз, це майже не важливо – всі ключові проблеми MMO зазвичай спливають вже після запуску, коли ігрові механіки раптом поширюються на тисячі гравців. Так вийшло з ArcheAge і навіть з нехитрої на вигляд Wildstar . Онлайнові світи непередбачувані. Але так навіть цікавіше.

Добре

  • Волелюбна пісочниця
  • За 1000 витрачених годин - ви загубитеся в цій грі
  • Гра безкоштовна ( на заході коштує 10 баксів)
  • Складна, різноманітна економіка, яка винагороджує вас за майстерність

Погано

  • Не допрацьована система чар
  • Страшний, перекручений інтерфейс
5.9

Нормально

Втратив Пароль

Зареєструйтеся